Większość nabywców i użytkowników okien pokłada wielkie nadzieje w przysługujących im środkach ochrony, czyli gwarancji jakości albo rękojmi za wady wierząc, że w każdym przypadku wystąpienia wady rzeczy lub usługi, gwarant albo sprzedawca na własny koszt musi wadliwość rzeczy usunąć. Nie inaczej jest w przypadku szyb w oknach, które rzekomo same pękają.
To prawda, że konsumentom przysługują określone środki ochrony, ale już naiwną wiarą jest, że można z nich skorzystać zawsze, wszędzie i bez żadnych ograniczeń. Jeżeli chcesz wiedzieć kiedy reklamacja na pękniętą szybę w oknie powinna być załatwiona pozytywnie, koniecznie obejrzyj ten odcinek video-poradnika OKNORADA.
Mówimy w nim o przypadkach, w których zarówno gwarant, czyli producent rzeczy, jak i sprzedawca mogą odrzucić Twoją reklamację oraz wskazujemy warunki, w których odrzucenie takiej reklamacji, chociaż możliwe, nie będzie miało uzasadnionych podstaw i możesz dalej toczyć postępowanie reklamacyjne, nawet przed sądem powszechnym. Wszystkich zainteresowanych meandrami postępowań reklamacyjnych zapraszamy do oglądania OKNORADY.
Już dzisiaj zapowiadamy kolejny odcinek. Będzie hit, czyli zaskakująca odpowiedź na pytanie: „Jaki sposób montażu jest najlepszy?”
Znajdziecie nas na YouTube, Spotify, Instagramie oraz stronie internetowej oknotest.pl.